Dňa 27. júna 2024 sa na našej škole uskutočnil workshop pod taktovkou reklamnej agentúry Lemur, určený pre žiakov I. SB triedy. Tento interaktívny workshop priniesol žiakom jedinečnú príležitosť zapojiť sa do kreatívneho procesu tvorby reklamnej kampane.
Lemur: http://https://lemur.sk/
#lemur.sk
Úlohou žiakov bolo navrhnúť slogan, komunikačné kanály, cieľové skupiny a aktivity, ktoré by prilákali zákazníkov do novootvorených fastfoodových reštaurácií. Práca v tímoch im umožnila rozvíjať svoje zručnosti v oblasti spolupráce, komunikácie a kreatívneho myslenia.
Žiaci začali brainstormovaním nápadov na pútavé slogany, ktoré by oslovili široké spektrum zákazníkov. Nasledovalo zvažovanie vhodných komunikačných kanálov – od sociálnych médií, cez plagáty, až po rádio a televíziu. Identifikácia cieľových skupín bola ďalším dôležitým krokom, pri ktorom sa žiaci zamerali na rôzne demografické skupiny a ich preferencie.
Nakoniec, každý tím navrhol aktivity a podujatia, ktoré by prilákali zákazníkov do fastfoodových reštaurácií. Tieto aktivity boli nielen kreatívne, ale často aj zábavné, čo podčiarkovalo originálnosť a inovatívnosť prístupov jednotlivých tímov.
Výsledné prezentácie boli skutočne jedinečné. Každý tím predstavil svoje nápady a ukázal, ako by ich implementácia mohla pomôcť prilákať zákazníkov. Kreativita a originalita žiakov prekvapili aj samotných organizátorov z reklamnej agentúry Lemur.
Na záver workshopu prebehla krátka diskusia, počas ktorej žiaci dostali spätnú väzbu a cenné rady od odborníkov z Lemur. Tento workshop bol pre žiakov veľkým prínosom, pretože si mohli vyskúšať prácu v oblasti reklamy a marketingu v reálnych podmienkach.
Sme veľmi radi, že si v reklamnej agentúre Lemur našli čas na našich žiakov a pripravili si pre nich tento zaujímavý workshop. Veríme, že skúsenosti získané počas tohto podujatia budú pre žiakov cenným prínosom do budúcnosti a pomôžu im rozvíjať ich kreatívne a strategické myslenie.
Mgr. Martina Gogová, PhD.
„Vychovávame pre život, vzdelávame pre prax.“