Ponuka aktualizačnej odbornej prípravy 14.05.2025.
Ponúkame Vám overovanie odbornej spôsobilosti elektrotechnikov od 19. 05. 2025.
Maturanti skladali písomnú časť svojej skúšky dospelosti a potrebovali mať v škole pokoj. Preto sa ostatné ročníky zúčastnili aktivít mimo priestorov školy.
MATEMATICKÝ KLOKAN - v utorok 25. 3. 2025.
V priebehu marca sa uskutočnili dve kolá školskej súťaže ROPE SKIPPING (skákanie cez švihadlo).
Naši florbalisti postúpili do finále okresného kola vo florbale po troch jasných víťazstvách.
Dňa 14. 03. 2025 sa trieda III. A zúčastnila podujatia Medzinárodný deň matematiky s matematickými prechádzkami.
5-členný tím žiakov tried III. SA a SB sa zúčastnil medzinárodnej súťaže žiakov stredných škôl a príslušných ročníkov osemročných gymnázií v rýchlostnom riešení matematických úloh.
Naši žiaci sa zapojili do medzinárodnej Olympiády BesafeNet 2025.
Dňa 12. 03. 2025 sa žiaci
1. - 3. ročníka zúčastnili preventívnej aktivity v PKO, ktorá bola zameraná na prevenciu rizikového správania a sexuálneho zneužívania.
0. hodina 07:10 - 07:55
1. hodina 08:00 - 08:45
2. hodina 08:50 - 09:35
3. hodina 09:45 - 10:30
4. hodina 10:50 - 11:35
5. hodina 11:40 - 12:25
6. hodina 12:35 - 13:20
7. hodina 13:25 - 14:10
8. hodina 14:15 - 15:00
9. hodina 15:05 - 15:50
Prinášame výsledky hlasovania školského kola súťaže o najlepšiu počítačovú hru
Mali ste možnosť rozhodnúť o tom, ktorá počítačová hra sa Game developerom našej školy podarila najviac. Stiahnuť a hlasovať za najlepšiu hru mohli iba žiaci a pedagógovia našej školy s platným kontom MS 365.
Rozhodnúť o víťazovi v tejto súťaži mohli všetci, a to hlasovaním v ankete prístupnej pre všetkých žiakov a pedagógov našej školy.
Nápaditosť, účelnosť, hrateľnosť, herná náročnosť, grafický dizajn, alebo možno relaxačný účinok, to všetko bolo vo Vašich rozhodnutiach.
Súťaže sa zúčastnilo 10 súťažiacich z toho 2 tímy pozostávali z 2 žiakov, 6 žiaci súťažili samostatne sami za seba. Bolo vytvorených 8 hier.
Oficiálny Interval určený na tvorbu hier bol od 1. novembra 2024 do 15. februára 2025.
Súťažiaci mali vytvoriť počítačovú hru akéhokoľvek žánru, ktorá by bežala na akejkoľvek hernej platforme a bola by vytvorená v akomkoľvek programovacom jazyku. 2 hry boli vytvorené pomocou 3D enginu Godot (Witcheroo, Reversion) s využitím programovacieho jazyka GDScript, ktorý je podobný jazyku Python. Ostatné hry boli vytvorené s využitím 3D enginu Unity s využitím programovacieho jazyka C#. Grafická stránka hier bola vytvorená v rôznych grafických editoroch. Súťažiaci využívali aj hotové grafické objekty z rôznych online knižníc s voľne dostupnými grafickými prvkami. Okrem samotných spustiteľných súborov hier mali súťažiaci odovzdať aj zdrojové kódy, používateľskú a systémovú príručku.
Do hlasovania sa zapojilo 79 respondentov, ktorých tvorili iba žiaci a učitelia našej školy. Hlasovanie prebiehalo od 20. februára 2025 do 15. marca 2025.
1. Qubicks - Oleksander Shabaldas, III. SA
2. Last Run – Marek Boháč, IV. B
3. Reversion – Oliver Sopko, I. B
Zaujímavosťou je, že na 3. mieste sa umiestnil žiak, ktorý je zatiaľ iba prvák, navyše z odboru Priemyselná informatika, čo je viac elektrotechnický ako IT odbor. Veľmi pekný výsledok získal aj ďalší prvák Maroš Zubrický, ktorý sa ocitol na 4. mieste. Našich dvoch prvákov povzbudzujeme zvlášť k tomu aby vo svojej vášni pre tvorbu počítačových hier vytrvali.
V súťaži sa vyskytli aj programátorsky náročnejšie, sieťové hry ako bol VR simulátor športov a puzzle adventúra Witcheroo. Tieto hry mali oproti ostatným istú nevýhodu v tom, že na ich spustenie bolo potrebné vykonať trochu viac úkonov, ako napríklad vloženie VR aplikácie do VR headsetu v developerskom režime a pri obidvoch hrách bolo potrebné aj vytvorenie sieťového klient-server spojenia, čo si vyžaduje aj zručnejších užívateľov. Som presvedčený, že práve to sa podpísalo pod ich skromné umiestnenie v súťažnom rebríčku, a preto nie je dôvod na akýkoľvek smútok zo zdanlivého neúspechu.
Absolútny víťaz súťaže z náskokom 7 hlasov, Oleksandr Shabaldas, so svojou hrou Qubicks, na ktorej údajne pracoval rok je už stálym súťažiacim v tejto disciplíne na našej škole. Jeho hra je kvalitná po všetkých stránkach, či už ide o prepracovanosť, hrateľnosť, grafiku, hudbu, ale aj zaujímavý nápad. Mapy jednotlivých levelov sa totiž generujú automaticky čo umožňuje vytvárať nekonečné množstvo jedinečných úrovní.
Všetkým súťažiacim, bez ohľadu na umiestnenie v rebríčku, gratulujeme za namáhavú a náročnú prácu a čas, ktorý do tvorby hier vložili. Nik z Vás nie je porazený, ale naopak prehrali iba tí, ktorí potrebné schopnosti majú a súťaže sa nezúčastnili vôbec, možno práve preto, lebo mali obavy, že sa ocitnú na poslednom mieste. Od dnes Vás považujeme za školskú elitnú skupinu game developerov a rátame s Vami opäť v nasledujúcom 12. ročníku súťaže. Pevne veríme, že komunita herných vývojárov sa na našej škole rozšíri ešte viac!
Ide o strategickú hru kombinujúcu prvky Tower Defense, Roguelike a Deckbuildingu. Cieľom hry je ochrániť základňu pred neustále silnejšími vlnami nepriateľov, pričom hráč postupne buduje svoju stratégiu prostredníctvom zbierania kariet a umiestňovania veží. Každé herné kolo ponúka nové výzvy vďaka procedurálne generovaným úrovniam a náhodným environmentálnym efektom, ktoré si vyžadujú prispôsobenie stratégie.
„Vychovávame pre život, vzdelávame pre prax.“