Trieda III. SC získala 2. cenu za najlepší priemer v súťaži IT Fitness Test 2024.
Výber žiakov na krátkodobú žiacku mobilitu v sektore odborného vzdelávania a prípravy v rámci programu Erasmus+ , 2024-1-SK01-KA121-VET-000220988.
V piatok 29. 11. 2024 sa uskutočnili Majstrovstvá Slovenska v armwrestlingu v Košiciach.
Dňa 19. novembra 2024 sa žiaci III. SB triedy zúčastnili exkurzie v spoločnosti SPINEA by Timken.
Vo štvrtok 14. novembra 2024 sa triedy štvrtého ročníka študijného odboru IST zúčastnili workshopu s profesorkou University of Michigan, Dr. Julie Felker.
V dňoch 20. a 21. novembra sa naši žiaci zúčastnili exkurzie do miest Viedeň a Bratislava.
16. ročník Medzinárodného veľtrhu vzdelávania PRO EDUCO
V prípade, že potrebujete potvrdenie o návšteve školy, využite možnosť tlače prostredníctvom Edupage.
0. hodina 07:10 - 07:55
1. hodina 08:00 - 08:45
2. hodina 08:50 - 09:35
3. hodina 09:45 - 10:30
4. hodina 10:50 - 11:35
5. hodina 11:40 - 12:25
6. hodina 12:35 - 13:20
7. hodina 13:25 - 14:10
8. hodina 14:15 - 15:00
9. hodina 15:05 - 15:50
Marek Štofánik bol ocenený za svoje úspechy a reprezentáciu školy v robotických súťažiach. V šk. roku 2021/22 na súťaži Robocup obsadil na európskom kole v Portugalsku 4. miesto v kategórii Rescue Line a na svetovom kole v Thajsku obsadil 1. miesto v kategórii Soccer Simulation - Demo a 5. miesto v kategórii Soccer Simualtion.
V šk. roku 2022/23 na súťaži Robocup obsadil 1. miesto na celoslovenskom kole vo viacerých kategóriach a postúpil opäť na európske a celosvetové kolo. Na európskom kole v Chorvátsku obsadil 1. miesto v kategórii Soccer Simulation a Rescue Simualtion Erebus - poster a 3. miesto v celkovom hodnotení kategórie Rescue Simulation Erebus. Na svetovom kole vo Francúzsku obsadil 3. miesto v kategórii Soccer Simulation.
Marek je veľmi ústretový a cieľavedomý žiak, ktorý je vzorom pre ostatných v mnohých oblastiach. Venuje sa aj lektorovaniu krúžkov so zameraním na robotiku pre žiakov základných škôl a dobrovoľníckej činnosti.
„Vychovávame pre život, vzdelávame pre prax.“