Dňa 17. 12. 2024 dievčatá z tried II. SA a II. SB absolvovali prvé zo štyroch nadstavbových stretnutí v rámci kurzu Security Girl.
Školské kolo sa uskutočnilo
12. 12. 2024.
Šimon Jedinák, žiak III. SB, naprogramoval spievajúceho anjelika.
Trieda III. SC získala 2. cenu za najlepší priemer v súťaži IT Fitness Test 2024.
Výber žiakov na krátkodobú žiacku mobilitu v sektore odborného vzdelávania a prípravy v rámci programu Erasmus+ , 2024-1-SK01-KA121-VET-000220988.
V prípade, že potrebujete potvrdenie o návšteve školy, využite možnosť tlače prostredníctvom Edupage.
0. hodina 07:10 - 07:55
1. hodina 08:00 - 08:45
2. hodina 08:50 - 09:35
3. hodina 09:45 - 10:30
4. hodina 10:50 - 11:35
5. hodina 11:40 - 12:25
6. hodina 12:35 - 13:20
7. hodina 13:25 - 14:10
8. hodina 14:15 - 15:00
9. hodina 15:05 - 15:50
Skratka “Zenit“ v sebe zahŕňa zručnosť, elán, nápaditosť, iniciatívu, tvorivosť a so zameraním na programovanie, webdeveloper a grafik oslovuje veľkú skupinu mladých ľudí, ktorí sa takýmto aktivitám venujú. A tak aj v tomto školskom roku na výzvu Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR zareagovalo 170 žiakov, ktorí sa pokúšali čo najlepšie uspieť v školských kolách, v dňoch 19.10. a 20.10.2021 aby mohli našu školu reprezentovať v krajskom kole.
A podarilo sa to. V dňoch 24. a 25. 11. 2021 sa konali krajské kolá.
Najúspešnejšími riešiteľmi v kategórii Webdeveloper sa stali Matej Mazúr, IV.SB a v kategórii Programovanie Samuel Vargovčík, II.SA.
Oboch našich úspešných riešiteľov sme sa pýtali, ako by krátko zhodnotili svoje dojmy, pocity, zručnosti, odporúčania, názory zo súťaže ZENIT.
Maturant Matej: „Som študent, ktorý sa zaujíma o všetky možné aktivity, o ktoré sa dá. Som aktívnym členom Programu Microosft Learn Student Ambassador a členom Hack Košice tímu. Na Zenit sa prihlasujem každoročne a to v oblasti, ktorá ma zaujíma. Vytváraniu webových stránok sa venujem takmer každodenne.
Táto súťaž je pre mňa určite výzvou, v ktorej si môžem zmerať sily s ďalšími študenti a vyskúšať to, čo všetko už viem urobiť.
Nie každý rok sa mi ale darí. Vidím však v sebe pokrok, napríklad oproti minulému roku som toho stihol urobiť omnoho viac. Každý rok sa organizátori snažia aj zadania obmeniť, aby to nebolo rovnaké.
Na zadanie máme 4 hodiny, čo môže na prvý pohľad vyzerať ako dostatok času, ale zadanie je konštruované tak, aby každý mal čo robiť a vedel tak využiť tento čas naplno. Nie je to vôbec jednoduché, ale dá sa to zvládnuť.
Určite odporúčam každému minimálne aspoň raz počas štúdia takéto súťaženie zažiť a vyskúšať, aby zistil, čo všetko vie stihnúť pod časovým tlakom.
Som rád, že mne sa to teraz podarilo a budem našu školu reprezentovať v celoštátnom kole.“
Samo je druhák a takto zareagoval na naše otázky: „V krajskom kole Zenitu som chcel byť úspešnejší ako v školskom kole, takže som pred súťažou trénoval riešením zadaní korešpondenčného seminára z programovania (KSP). Pre súťaž Zenit som si dal za cieľ po prečítaní každej úlohy odhadovať, či sa časovo oplatí ju riešiť. Opäť boli prvé štyri úlohy ľahké, stačilo na nich pol hodiny. Piatu som najskôr preskočil a vyriešil šiestu a desiatu, ale potom som sa k piatej vrátil, pretože ostatné boli ťažšie. Nakoniec som ešte stihol čiastočne vyriešiť jedenástu úlohu, za čo som ľahko získal 18 bodov.
Obaja úspešní riešitelia nás budú reprezentovať v celoštátnom kole. Srdečne blahoželáme!
Ing. Gabriela Mitrová
„Vychovávame pre život, vzdelávame pre prax.“