Anotácia: „Zaujíma vás, ako firmy dokážu ovplyvniť vaše nákupné rozhodnutia bez toho, aby ste si to uvedomili? Chcete vedieť, prečo nás niektoré reklamy chytia za srdce a iné ignorujeme? V tejto prezentácii o neuromarketingu a psychológii v marketingu odhalíme, akú dôležitú rolu majú vône, zvuky, emócie na naše zmysly a ako nás ovplyvňujú pri nakupovaní.“
Beba Škotková, projektová manažérka
Žiaci IV. SA triedy - Marek Wittner, Peter Tumidalský, Radko Vojček, Samuel Verešpej, Samuel Anderko sa dňa 15. 11. 2024 zúčastnili online workshopu na 3. a 4. vyučovacej hodine pod názvom Psychológia v marketingu - vnemový marketing v rámci online vzdelávania na hodine EKO v ponuke zaujímavých webinárov/príležitostí pre žiakov zapojených v JA programoch- Učebnica ekonómie a podnikania.
Ing. Vladimíra Pastirová, učiteľ
Obsah webinára:
„Webinár nám poskytol cenné informácie o tom ako psychologické a senzorické prvky môžu zlepšiť zákaznícku skúsenosť a optimalizovať predajné stratégie. Dozvedeli sme sa o význame senzorických podnetov a o tom ako môžu byť aplikované v praktických scenároch.“
Erik Wittner, žiak IV. SA
„Vychovávame pre život, vzdelávame pre prax.“